Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Projekt rozvoje pivního turismu na Táborsku
DVOŘÁČKOVÁ, Natálie
Bakalářská práce na téma Projekt rozvoje pivního turismu na Táborsku mapuje současný stav pivního cestovního ruchu a jeho možnou inovaci na vymezeném území jižních Čech. Táborsko bylo vybráno z důvodu velkého potencionálu v této oblasti cestovního ruchu, na jeho území se nachází mnoho pivních atraktivit: 9 pivovarů, sladovna, muzeum pivovarnictví, pivní lázně, pivní cyklostezky a také se ve městě Tábor každoročně konají pivní slavnosti. Práce se zabývá analýzou těchto atraktivit a pomocí kvalitativních rozhovorů s osobami z oboru zjišťuje, co by bylo pro pivní cestovní ruch přínosem. Zjištěním je, že největším problémem je nepropojenost a nepřehlednost těchto atraktivit. Závěr práce je věnován možným projektům, které by atraktivity propojily a pomohly tak pivnímu cestovnímu ruchu na Táborsku.
Pivní cestovní ruch v Libereckém kraji
Vonička, Martin ; Vágner, Jiří (vedoucí práce) ; Burda, Tomáš (oponent)
Diplomová práce je dalším z řady příspěvků do výzkumu poměrně nové formy cestovního ruchu - pivního cestovního ruchu v širším kontextu gastronomického turismu. V první části práce je téma teoreticky uchopeno. Nejdříve je pivní turismus definován jako jedna z forem alternativního trávení volného času a zařazen do typologie cestovního ruchu po boku známějšího vinařského turismu. Alternativní formy jsou v současnosti turisty preferovány, důraz je kladen mimo jiné na tradici, autenticitu a prožitek, tedy hodnoty typické pro provozování pivního turismu. Ačkoli je tato forma v Česku v počátcích svého rozvoje, v posledních několika letech je její dynamika obrovská, což dokumentuje pouhá statistika. Za poslední 3 roky vznikla téměř polovina ze současných 340 pivovarů v Česku. Dále je v textu definován produkt pivního turismu a vytvořena jeho typologie, pomocí níž je později analyzována nabídka cestovního ruchu na úrovni Česka i Libereckého kraje. Druhá část je zaměřena na hodnocení dotazníkového šetření, jehož cílem je posoudit percepci respondentů ohledně pivního trhu a cestovního ruchu v Libereckém kraji. Na dotazníkové šetření navazují řízené rozhovory se zástupci pivovarů, které umožňují zhodnotit situaci z pohledu nabídky. Na základě výsledků z obou částí je vytvořena SWOT analýza a závěrem formulován...
Pivní cestovní ruch v Libereckém kraji
Vonička, Martin ; Vágner, Jiří (vedoucí práce) ; Burda, Tomáš (oponent)
Diplomová práce je dalším z řady příspěvků do výzkumu poměrně nové formy cestovního ruchu - pivního cestovního ruchu v širším kontextu gastronomického turismu. V první části práce je téma teoreticky uchopeno. Nejdříve je pivní turismus definován jako jedna z forem alternativního trávení volného času a zařazen do typologie cestovního ruchu po boku známějšího vinařského turismu. Alternativní formy jsou v současnosti turisty preferovány, důraz je kladen mimo jiné na tradici, autenticitu a prožitek, tedy hodnoty typické pro provozování pivního turismu. Ačkoli je tato forma v Česku v počátcích svého rozvoje, v posledních několika letech je její dynamika obrovská, což dokumentuje pouhá statistika. Za poslední 3 roky vznikla téměř polovina ze současných 340 pivovarů v Česku. Dále je v textu definován produkt pivního turismu a vytvořena jeho typologie, pomocí níž je později analyzována nabídka cestovního ruchu na úrovni Česka i Libereckého kraje. Druhá část je zaměřena na hodnocení dotazníkového šetření, jehož cílem je posoudit percepci respondentů ohledně pivního trhu a cestovního ruchu v Libereckém kraji. Na základě výsledků z obou částí je vytvořena SWOT analýza a závěrem formulován potenciál rozvoje pivního cestovního ruchu ve zkoumaném regionu. Klíčová slova: gastronomický cestovní ruch, pivní...
Analýza potenciálu pivního turismu v Kraji Vysočina
Tišl, Radek ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Oberhel, Martin (oponent)
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu potenciálu pivního turismu v Kraji Vysočina. Tento cíl naplním sestavením analýz lokalizačních a realizačních předpokladů a prostorového rozmístění jednotlivých produktů v tomto regionu. Na základě výsledků těchto analýz budou navržena doporučení, která by mohla přispět k rozvoji pivního cestovního ruchu na výzkumném území.
Gastronomický festival jako marketingový nástroj
Tomášková, Iveta ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Mlejnková, Lena (oponent)
Cílem této práce je definovat gastronomické festivaly, zjistit, jakou úlohu hrají pro gastronomický cestovní ruch a vymezit jejich význam jak pro návštěvníky, tak i pro obchodní značky, které se těchto festivalů účastní. V teoretické části jsou definovány stravovací služby, trendy v gastronomii a gastronomický cestovní ruch. Dále jsou vymezeny a analyzovány vybrané gastronomické festivaly. Praktická část práce obsahuje dvě dotazníková šetření, která jsou určena jak pro obchodní značky, které se podílely na gastronomickém festivalu, tak i pro veřejnost, která dané festivaly navštívila. Závěrem je zhodnocen přínos gastronomických festivalů pro destinaci, obchodní značky a návštěvníky.
Pivní cestovní ruch v Libereckém kraji
Vonička, Martin ; Vágner, Jiří (vedoucí práce) ; Burda, Tomáš (oponent)
Diplomová práce je dalším z řady příspěvků do výzkumu poměrně nové formy cestovního ruchu - pivního cestovního ruchu v širším kontextu gastronomického turismu. V první části práce je téma teoreticky uchopeno. Nejdříve je pivní turismus definován jako jedna z forem alternativního trávení volného času a zařazen do typologie cestovního ruchu po boku známějšího vinařského turismu. Alternativní formy jsou v současnosti turisty preferovány, důraz je kladen mimo jiné na tradici, autenticitu a prožitek, tedy hodnoty typické pro provozování pivního turismu. Ačkoli je tato forma v Česku v počátcích svého rozvoje, v posledních několika letech je její dynamika obrovská, což dokumentuje pouhá statistika. Za poslední 3 roky vznikla téměř polovina ze současných 340 pivovarů v Česku. Dále je v textu definován produkt pivního turismu a vytvořena jeho typologie, pomocí níž je později analyzována nabídka cestovního ruchu na úrovni Česka i Libereckého kraje. Druhá část je zaměřena na hodnocení dotazníkového šetření, jehož cílem je posoudit percepci respondentů ohledně pivního trhu a cestovního ruchu v Libereckém kraji. Na dotazníkové šetření navazují řízené rozhovory se zástupci pivovarů, které umožňují zhodnotit situaci z pohledu nabídky. Na základě výsledků z obou částí je vytvořena SWOT analýza a závěrem formulován...
Pivní cestovní ruch v Libereckém kraji
Vonička, Martin ; Vágner, Jiří (vedoucí práce) ; Burda, Tomáš (oponent)
Diplomová práce je dalším z řady příspěvků do výzkumu poměrně nové formy cestovního ruchu - pivního cestovního ruchu v širším kontextu gastronomického turismu. V první části práce je téma teoreticky uchopeno. Nejdříve je pivní turismus definován jako jedna z forem alternativního trávení volného času a zařazen do typologie cestovního ruchu po boku známějšího vinařského turismu. Alternativní formy jsou v současnosti turisty preferovány, důraz je kladen mimo jiné na tradici, autenticitu a prožitek, tedy hodnoty typické pro provozování pivního turismu. Ačkoli je tato forma v Česku v počátcích svého rozvoje, v posledních několika letech je její dynamika obrovská, což dokumentuje pouhá statistika. Za poslední 3 roky vznikla téměř polovina ze současných 340 pivovarů v Česku. Dále je v textu definován produkt pivního turismu a vytvořena jeho typologie, pomocí níž je později analyzována nabídka cestovního ruchu na úrovni Česka i Libereckého kraje. Druhá část je zaměřena na hodnocení dotazníkového šetření, jehož cílem je posoudit percepci respondentů ohledně pivního trhu a cestovního ruchu v Libereckém kraji. Na základě výsledků z obou částí je vytvořena SWOT analýza a závěrem formulován potenciál rozvoje pivního cestovního ruchu ve zkoumaném regionu. Klíčová slova: gastronomický cestovní ruch, pivní...
Marketingový plán vybraných gastronomických zájezdů
Mokrišová, Kristýna ; Kalábová, Markéta (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Tématem diplomové práce je marketing gastronomické cestovní kanceláře. Gastronomický cestovní ruch patří mezi současné trendy cestovního ruchu, na základě tohoto rostoucího potenciálu bude v práci představena fiktivní gastronomická cestovní kancelář prodávající gastronomické zájezdy. Hlavním záměrem práce je navržení marketingové kampaně specifických gastronomických zájezdů. Marketingová kampaň bude sestavena tak, aby zaujala, oslovila a přiměla zákazníky k nákupu nabízených služeb. Kampaň tedy dokáže nabídnout potenciálním zákazníkům přesně to, po čem tolik touží. Marketingový přístup není stejný pro všechny, zohledňuje spotřební a mediální chování odlišných cílových skupin. Díky navržené kampani bude zvýšena konkurenceschopnost firmy, bude dosahován zisk, tedy objemný prodej nabízených zájezdů a získání silné pozice na trhu.
Gastronomie Ruska v cestovním ruchu
Baranov, Nikita ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Jarolímková, Liběna (oponent)
Bakalářská práce se zabývá gastronomickým cestovním ruchem na území Ruské federace. Hlavní důraz je kladen na výzkum toho, jak souvisí ruská gastronomie s cestovním ruchem, a jestli gastronomie ruská má tendence k rozvoji populárního typu cestovního ruchu na území Ruska, jímž je gastronomický cestovní ruch. V teoretické části práce jsou představeny základní charakteristiky gastronomického cestovního ruchu z různých úhlů pohledu a také jsou zde popsané motivační faktory, které nabízí gastronomie. Dále je představena Ruská federace a přiblížena ruská kuchyně, její historický vývoj, který je doplněný přehledem o produktech a pokrmech typických pro jednotlivé regiony a národy Ruské federace. Praktická část je zaměřená na sestavení trasy v duchu gastronomického cestovního ruchu, jež je založená na gastronomických festivalech a slavnostech probíhajících na území Ruska během jednotlivých ročních sezón. Výsledkem provedeného průzkumu je objevení čtyř gastronomických tras.
Gastronomie a cestovní ruch - zájezdy pro gurmány
Agafontseva, Tatiana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Současným trendem je cesta za gastronomií a za poznaním cizí zemi všemi smysly. Tématem bakalářské práce jsou gastronomický cestovní ruch a nabídka zájezdů pro gurmány.Cílem bakalářské práce je zhodnotit současný stav gastronomického cestovního ruchu na základě nabídky zájezdů pro gurmány v českých a ruských cestovních kancelářích. Hodnocení vychází z nabídek připravených zájezdů pro gurmány, které jsou uvedené na webových stránkách cestovních kanceláří.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.